Η Τάχια Γεωργία είναι απόφοιτη διοικητικής σχολής, και πρόσφατα, ξεκίνησε να εργάζεται ως Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό – Κοινωνικός Φροντιστής στο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων και Παιδιών με Αναπηρία ΚΔΑΠ ΜΕΑ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ. Στις κύριες αρμοδιότητες της συγκαταλέγονται η παροχή βοήθειας στα φιλοξενούμενα στη δομή άτομα με αναπηρία για την κάλυψη των βασικών τους αναγκών και την αυτοεξυπηρέτηση τους (χρήση τουαλέτας, ατομική υγιεινή, καθαριότητα, σίτιση, λήψη φαρμάκων), η μέριμνα για την ασφαλή επιβίβαση και αποβίβαση τους (περιπατητικών αναπήρων και χρηστών αναπηρικών αμαξιδίων) στο ιδιόκτητο όχημα της δομής αλλά και η συνοδεία τους κατά την μετακίνηση τους προς και από το Κέντρο, και η δημιουργική απασχόληση / συμμετοχή σε διάφορες δραστηριότητες αξιοποίησης του ελεύθερου χρόνου.
Η Φερεντίνου Χριστίνα είναι Κοινωνική Λειτουργός. Αποφοίτησε από το Τμήμα Κοινωνιολογίας-Κοινωνικών Επιστημών. Εργάστηκε ως κοινωνική λειτουργός στο Γηροκομείο Θεσπρωτίας. Έχει εξειδικευτεί στην Ειδική Αγωγή μέσα από σειρά επιμορφωτικών σεμιναρίων.
Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως Κοινωνική Λειτουργός στο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων και Παιδιών με Αναπηρία ΚΔΑΠ ΜΕΑ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ , ενώ από το περσινό διδακτικό έτος 2022 – 2023 ασκεί καθήκοντα υπεύθυνης προσωπικού, πλέον των κυρίων καθηκόντων της.
Στις πολλαπλές αρμοδιότητες της συγκαταλέγονται η λήψη του κοινωνικού, οικογενειακού και ατομικού ιστορικού των φιλοξενούμενων στη δομή ατόμων με αναπηρία, η δημιουργία προσαρμοσμένων εξατομικευμένων ή ομαδικών προγραμμάτων ψυχοπαιδαγωγικής υποστήριξης σε συνεργασία με τα υπόλοιπα μέλη του διεπιστημονικού προσωπικού, η στήριξη σε ατομική και ομαδική βάση των φιλοξενούμενων που αντιμετωπίζουν προσωπικά ή άλλου είδους προβλήματα, η συνεργασία με τη οικογένεια για την ανάπτυξη υγιών ενδοοικογενειακών σχέσεων και την αντιμετώπιση προβλημάτων προσωπικής ή κοινωνικής φύσης, η διασύνδεση και διευκόλυνση της επικοινωνίας της οικογένειας με υπηρεσίες πρόνοιας και αρμόδιους φορείς παροχής κοινωνικών υπηρεσιών και υποστήριξης.
Η Καραπιπέρη Δέσποινα (Ντέπυ) είναι εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής. Αποφοίτησε από το Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης.
Έχει εξειδικευτεί στην Ειδική Αγωγή μέσα από σειρά επιμορφωτικών σεμιναρίων.
Τα τελευταία χρόνια, εργάζεται ως εκπαιδευτικός φυσικής αγωγής στο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης ΚΔΑΠ ΜΕΑ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ. Στα κύρια καθήκοντα της συμπεριλαμβάνονται ο σχεδιασμός και η υλοποίηση γυμναστικών, αθλητικών και κινητικών δραστηριοτήτων- εξατομικευμένων και ομαδικών- που στοχεύουν, αφενός, στην ισόρροπη και αρμονική ανάπτυξη των σωματικών (ανάπτυξη κινητικών / φυσικών δεξιοτήτων), ψυχικών (ενίσχυση αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης) και πνευματικών δυνάμεων (γνωστική ανάπτυξη) των φιλοξενούμενων στη δομή ατόμων με αναπηρία και αφετέρου, στην προώθηση της κοινωνικής τους ένταξης στο σύνολο (καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων) και της ενίσχυσης των εννοιών της συνεργασίας, του συναγωνισμού, της νίκης και της ήττας.
Η Μπάρμπα Ηλιάνα είναι απόφοιτη του τμήματος Κοινωνιολογίας, σχολής Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστήμιου Αιγαίου. Έχει συμμετάσχει σε μετεκπαιδευτικά σεμινάρια και ομιλίες σχετιζόμενα με τον αυτισμό και το παιχνίδι, την παρέκκλιση των ανηλίκων και τα δικαιώματα του ατόμου, εμπλουτίζοντας την γνώση και την εμπειρία της. Έχει προχωρήσει σε ειδίκευση και πιστοποίηση σεμιναρίων πάνω στην ειδική αγωγή και την παροχή πρώτων βοηθειών για την αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών . Η εισαγωγή της, ήδη από πολύ νωρίς, στον επαγγελματικό χώρο ενασχόλησης και δημιουργικής απασχόλησης παιδιών (ΑΜΕΑ) της παρέχει τις γνώσεις διαχείρισης και αντιμετώπισης παιδιών με δυσκολίες και μη.
Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως εκπαιδευτικός στο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων με Αναπηρία ΚΔΑΠ ΜΕΑ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ, ενώ από φέτος ανέλαβε και τον ρόλο της υπεύθυνης Εκπαιδευτικού Προγράμματος.
Η αγάπη της για τις κατασκευές και τα καλλιτεχνικά την καθιστά ικανή να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε πρόκληση στον καλλιτεχνικό χώρο και της παρέχει τη δυνατότητα να διεκπεραιώσει οτιδήποτε της ζητηθεί. Η κοινωνικότητά της την βοηθά στη δημιουργία επαγγελματικών σχέσεων στον εργασιακό χώρο, με σκοπό την ευχάριστη και δημιουργική συνεργασία. Εμπλουτισμένη με γνώσεις συνηθειών της καθημερινότητας, μαγειρικής, κηπουρικής κ.ά. στοχεύει στη δημιουργική και ευχάριστη αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου, που θα προσφέρει -πέρα από κάθε άλλο- γνώση και εμπειρία στο παιδί για την ατομική φροντίδα και καθημερινή διαβίωση.
Η Μπλέτσα Νικολέτα είναι απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας πρώην τμήμα Φιλοσοφίας – Παιδαγωγικής της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Από το τρέχον διδακτικό έτος 2023 -2024 εργάζεται ως εκπαιδευτικός στο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης ΚΔΑΠ ΜΕΑ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ. Έχει εργαστεί στο Κέντρο Ψυχικής Υγείας Ηγουμενίτσας, στο Κέντρο Ειδικών Θεραπειών και στο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης «Το δέντρο της γνώσης»
Έχει προχωρήσει σε ειδίκευση και πιστοποίηση σεμιναρίων πάνω στην ειδική αγωγή. Έχει παρακολουθήσει επιστημονικά σεμινάρια στον Αυτισμό, την ΔΕΠ-Υ και παράλληλη στήριξη.
Η Μπουχάγιαρ Γεωργία είναι απόφοιτος του τμήματος παιδαγωγικού δημοτικής εκπαίδευσης, του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, με ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή. Πρόσφατα ξεκίνησε να εργάζεται στο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων με Αναπηρία ΚΔΑΠ ΜΕΑ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια στην ειδική αγωγή, (ΔΕΠ-Υ, ΔΑΦ).
Διαθέτει προϋπηρεσία σε σχολεία του Πειραιά και ως παράλληλη στήριξη σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Ακόμη, έχει πιστοποίηση στην παροχή πρώτων βοηθειών.
Η Αραμπατζόγλου Χριστίνα , φοιτήτρια στην σχολή Βοηθού Νοσηλευτή, ξεκίνησε να εργάζεται ως Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό – Κοινωνικός Φροντιστής στο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων και Παιδιών με Αναπηρία ΚΔΑΠ ΜΕΑ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ. Στις κύριες αρμοδιότητες της συγκαταλέγονται η παροχή βοήθειας στα φιλοξενούμενα στη δομή άτομα με αναπηρία για την κάλυψη των βασικών τους αναγκών και την αυτοεξυπηρέτηση τους (χρήση τουαλέτας, ατομική υγιεινή, καθαριότητα, σίτιση, λήψη φαρμάκων), η μέριμνα για την ασφαλή επιβίβαση και αποβίβαση τους (περιπατητικών αναπήρων και χρηστών αναπηρικών αμαξιδίων) στο ιδιόκτητο όχημα της δομής αλλά και η συνοδεία τους κατά την μετακίνηση τους προς και από το Κέντρο, και η δημιουργική απασχόληση / συμμετοχή σε διάφορες δραστηριότητες αξιοποίησης του ελεύθερου χρόνου.
Η Ευθυμίου Ελένη, ξεκίνησε να εργάζεται ως Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό – Κοινωνικός Φροντιστής στο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων και Παιδιών με Αναπηρία ΚΔΑΠ ΜΕΑ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ. Στις κύριες αρμοδιότητες της συγκαταλέγονται η παροχή βοήθειας στα φιλοξενούμενα στη δομή άτομα με αναπηρία για την κάλυψη των βασικών τους αναγκών και την αυτοεξυπηρέτηση τους (χρήση τουαλέτας, ατομική υγιεινή, καθαριότητα, σίτιση, λήψη φαρμάκων), η μέριμνα για την ασφαλή επιβίβαση και αποβίβαση τους (περιπατητικών αναπήρων και χρηστών αναπηρικών αμαξιδίων) στο ιδιόκτητο όχημα της δομής αλλά και η συνοδεία τους κατά την μετακίνηση τους προς και από το Κέντρο, και η δημιουργική απασχόληση / συμμετοχή σε διάφορες δραστηριότητες αξιοποίησης του ελεύθερου χρόνου.
Ονομάζομαι Ίριδα Λάμπρου και είμαι απόφοιτη Θεατρικών Σπουδών και μεταπτυχιακή φοιτήτρια στην Ειδική Αγωγή. Η συνεχής εξέλιξή είναι θεμελιώδης για μένα, γι’ αυτό και επενδύω διαρκώς στην επιμόρφωσή μου, παρακολουθώντας σεμινάρια σε Ειδική Αγωγή, Θεατρικό Παιχνίδι και Δραματοθεραπεία, για να εξελίσσω τις γνώσεις και τις μεθόδους μου. Η τέχνη για μένα εκτός από ένα ισχυρό εργαλείο που ενδυναμώνει τα παιδιά, βοηθώντας τα να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της καθημερινότητας με αυτοπεποίθηση και δημιουργικότητα είναι μια ζωντανή διαδικασία, που έχει τη δύναμη να διαμορφώσει έναν κόσμο πιο ανοιχτό, δημιουργικό και εκφραστικό. Αυτό που επιδιώκω είναι να αισθάνονται όλα τα παιδιά αποδεκτά και να ανακαλύπτουν νέους τρόπους έκφρασης και σύνδεσης με τους άλλους. Μέσω του θεάτρου και του θεατρικού παιχνιδιού, δίνεται στα παιδιά η ευκαιρία να εκφραστούν και να αναπτύξουν τις δυνατότητές τους, δημιουργώντας ένα περιβάλλον που ενισχύει τη φαντασία, την επικοινωνία και την αλληλεπίδραση. Οι εκπαιδευτικές και θεατρικές δράσεις, προάγουν τη συνεργασία, την αποδοχή και την αξία της διαφορετικότητας
Ονομάζομαι Κάλλος Ευάγγελος, είμαι πτυχιούχος του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, με εξειδίκευση στην προπονητική ποδοσφαίρου και πολυετή εμπειρία τόσο στον αγωνιστικό χώρο όσο και στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Έχω διατελέσει καθηγητής στο ΔΙΕΚ Ηγουμενίτσας για δύο χρόνια, στο τμήμα «Προπονητική Αθλημάτων», ενώ για έντεκα συναπτά έτη υπήρξα προπονητής στις σχολές ποδοσφαίρου του Παναθηναϊκού στην Ηγουμενίτσα, καθώς και σε σχολές συνεργαζόμενες με την ΟΠΑΠ Α.Ε. Για πέντε χρόνια εργάστηκα ως βοηθός προπονητή στην ΠΑΕ Θεσπρωτός, συμμετέχοντας σε πρωταθλήματα της Football League, της Super League 2 και της Γ’ Εθνικής κατηγορίας. Παράλληλα, τα τελευταία 16 χρόνια εργάζομαι ως υπεύθυνος σε summer camp που έχει ως στόχο την εκμάθηση κολύμβησης σε παιδιά.
Στο πλαίσιο της εργασίας μου στο ΚΔΑΠ ΜΕΑ «ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ», σχεδιάζω και υλοποιώ εκπαιδευτικά προγράμματα που εστιάζουν:
• στη νευρομυϊκή συναρμογή και τον συντονισμό των κινήσεων,
• στη βελτίωση της μυϊκής δύναμης και της ορθοσωμίας μέσω προπόνησης δύναμης,
• στην ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων και κοινωνικών αλληλεπιδράσεων μέσα από αθλοπαιδιές,
• στη βελτίωση της φυσικής κατάστασης και της βασικής αντοχής,
• στην εκμάθηση παραολυμπιακών αθλημάτων (badminton, ping pong κ.α.),
• καθώς και στη δημιουργική απασχόληση μέσω ρομποτικής και βασικών εννοιών της επιστήμης των υπολογιστών.
Με πάθος για τον αθλητισμό, τη διδασκαλία και την ολόπλευρη ανάπτυξη των ασκουμένων, στόχος μου είναι να εμπνέω, να εκπαιδεύω και να ενισχύω τις δυνατότητες κάθε ατόμου μέσα από καινοτόμες και επιστημονικά τεκμηριωμένες μεθόδους.
Ονομάζομαι Παππα Ανδρονίκη και είμαι απόφοιτη του Τμήματος Λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, με εξειδίκευση στην ανάλυση συμπεριφοράς (ABA) στον αυτισμό, θέμα που αποτέλεσε και την πτυχιακή μου εργασία. Η αγάπη μου για αυτό που κάνω με ωθεί να εξελίσσομαι συνεχώς παρακολουθώντας σεμινάρια . Έχω πιστοποιηθεί στην Κλινική Εικόνα και Διαχείριση του Αυτισμού, στις Αρθρωτικές και Φωνολογικές Διαταραχές ,στις Βασικές Αρχές Σίτισης , Διαταραχές Λόγου και Ομιλίας , ΔΕΠ-Υ και προβλήματα λόγου και οργάνωση μελέτης , Μαθησιακές Δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράς καθώς και στην θεραπευτική εφαρμογή και στις κινητικές διαταραχές ομιλία του LSVT LOUD σε παιδιά και ενήλικες .
Εντάχθηκα στο χώρο εργασίας των θεραπειών από πολύ νωρίς μόλις ολοκλήρωσα την πρακτική μου άσκηση όπου και εργάζομαι τα τελευταία 3 έτη. Από το τρέχον έτος 2024-2025 εργάζομαι και στο ΚΔΑΠ ΜΕΑ «Εν Δράσει», όπου καθημερινά έχω την ευκαιρία να συμβάλλω στην ανάπτυξη και την ενίσχυση των επικοινωνιακών και γνωστικών δεξιοτήτων των παιδιών και ενηλίκων με αναπηρίες. Η εμπειρία μου στον χώρο της λογοθεραπείας και της ειδικής αγωγής έχει ενισχύσει την αγάπη μου για τη στήριξη των ατόμων με ιδιαίτερες ανάγκες. Πιστεύω ότι η εξατομικευμένη προσέγγιση, η συνεχής εκπαίδευση και η συνεργασία με τις οικογένειες είναι καθοριστικοί παράγοντες για την πρόοδο των παιδιών.
Ο σκοπός μου είναι να προσφέρω ένα υποστηρικτικό και ενθαρρυντικό περιβάλλον, όπου κάθε άτομο μπορεί να αναπτύξει το δυναμικό του, να βελτιώσει την ποιότητα ζωής του και να νιώσει αποδεκτό και ικανό. Η αγάπη μου για αυτό που κάνω με ωθεί να εξελίσσομαι συνεχώς, να αναζητώ νέες μεθόδους και να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό σε κάθε άτομο και οικογένεια που εμπιστεύεται τη δουλειά μου.
Ονομάζομαι Έλενα Σπυριδώνου είμαι βοηθός εργοθεραπείας με
πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ και διεθνώς αναγνωρισμένο δίπλωμα στην υποστήριξη παιδιών με Διαταραχή του Αυτιστικού Φάσματος. Εντάχθηκα στον χώρο των θεραπειών το 2017 μέσω πρακτικής άσκησης και εργάζομαι ενεργά από το 2018. Η αγάπη μου για τα παιδιά και η βαθιά επιθυμία μου να
συμβάλλω στην ανάπτυξή τους με οδήγησαν να ακολουθήσω τον συγκεκριμένο επαγγελματικό δρόμο.
Έχω εκπαιδευτεί στη δομημένη εκπαίδευση TEACCH, την επικοινωνία και τη διαχείριση συμπεριφοράς, αποκτώντας τα απαραίτητα εφόδια για να
ανταποκρίνομαι με επαγγελματισμό και ψυχραιμία σε κάθε πρόκληση.
Παράλληλα, ως πιστοποιημένη Messy Play Instructor, αξιοποιώ το
αισθητηριακό παιχνίδι ως ένα ισχυρό εργαλείο για την ανάπτυξη και ενίσχυση δεξιοτήτων.
Έχω παρακολουθήσει επιπλέον εξειδικευμένα σεμινάρια σε τομείς όπως η
αναπτυξιακή παιδιατρική, οι πρώτες βοήθειες, οι κρίσεις πανικού και διαχείριση συμπεριφοράς και συναισθημάτων, εμπλουτίζοντας έτσι την
επιστημονική μου κατάρτιση και διευρύνοντας την οπτική μου απέναντι στις
ανάγκες των παιδιών και των οικογενειών τους.
Η υπομονή, η προσαρμοστικότητα και η αφοσίωσή μου με βοηθούν να
δημιουργώ ένα ασφαλές και υποστηρικτικό περιβάλλον, μέσα στο οποίο κάθε παιδί μπορεί να εξελιχθεί στο μέγιστο των δυνατοτήτων του. Το πάθος μου για τη δουλειά με ωθεί να εξελίσσομαι συνεχώς, να αναζητάω νέες γνώσεις και να επιμορφώνομαι διαρκώς, ώστε να προσφέρω την καλύτερη δυνατή υποστήριξη.
Για εμένα, κάθε παιδί είναι μοναδικό και αξίζει μια εξατομικευμένη προσέγγισηπου θα το βοηθήσει να ανθίσει.
Ο Κουτουρίνης Παναγιώτης εργάζεται ως οδηγός του ιδιόκτητου οχήματος μετακίνησης των ωφελούμενων – φιλοξενούμενων στο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων με Αναπηρία ΚΔΑΠ ΜΕΑ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ. Στις κύριες αρμοδιότητες του συγκαταλέγονται η ασφαλής μεταφορά των παιδιών, των εφήβων και των ενηλίκων με αναπηρία από και προς το ΚΔΑΠ ή/ και τους τόπους / γεωγραφικές περιοχές εξωτερικών δράσεων με παράλληλή αυστηρή τήρηση του κώδικα οδικής κυκλοφοράς, η μέριμνα – με την συμβολή του συνοδού- για την ασφαλή επιβίβαση και αποβίβαση των ωφελούμενων στο όχημα, τόσο των περιπατητικών όσο και αυτών που χρησιμοποιούν αναπηρικό αμαξίδιο, αλλά και η μεριμνά για την υποχρεωτική χρήση ζωνών ασφαλείας κατά την μεταφορά τους, και η διασφάλιση της άριστης κατάστασης του οχήματος / τακτικός έλεγχος της λειτουργίας του.
Ο Μάστορας Δημήτρης, πρόσφατα ξεκίνησε να εργάζεται ως οδηγός του ιδιόκτητου οχήματος μετακίνησης των ωφελούμενων – φιλοξενούμενων στο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων με Αναπηρία ΚΔΑΠ ΜΕΑ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ. Στις κύριες αρμοδιότητες του συγκαταλέγονται η ασφαλής μεταφορά των παιδιών, των εφήβων και των ενηλίκων με αναπηρία από και προς το ΚΔΑΠ ή/ και τους τόπους / γεωγραφικές περιοχές εξωτερικών δράσεων με παράλληλή αυστηρή τήρηση του κώδικα οδικής κυκλοφοράς, η μέριμνα – με την συμβολή του συνοδού- για την ασφαλή επιβίβαση και αποβίβαση των ωφελούμενων στο όχημα, τόσο των περιπατητικών όσο και αυτών που χρησιμοποιούν αναπηρικό αμαξίδιο, αλλά και η μεριμνά για την υποχρεωτική χρήση ζωνών ασφαλείας κατά την μεταφορά τους, και η διασφάλιση της άριστης κατάστασης του οχήματος / τακτικός έλεγχος της λειτουργίας του.